administrativní činnost pro jednatele, podklady pro zpracování dokumentů pro účtárnu, vyřizování korespondence
Váš profil:
*předchozí zkušenosti s administrativou, především zpracováním podkladů v MS Excel
*výhodou orientace v oblasti stavebnictví nebo elektrotechniky
*aktivní znalost AJ, ...
MÍSTO VÝKONU : Štefánikova č.p. 338/41, Smíchov, 150 00 Praha 5
KONTAKT : PRVOTNĚ TELEFINICKY : Oguzhan Kapanci, tel.: 608071907, e-mail: alejandro.fashion@email.cz
Nutné ...
Požadavky:
- znalost pravidel stolního tenisu a programu SCOUT a SCOUT2, vMix, OBS, Trello
- znalost ukrajinského a ruského jazyka pro komunikaci s administrátory
- základní ...
POŽADAVKY: řidičský průkaz – skup. B výhodou, 90% znalost Ruského jazyku slovem i písmem výhodou, vzdělání nebo praxe v zemědělství výhodou
KONTAKT: e-mailem ...
Moravská Třebová
tel.: 777749699 po, st 12-15:00 hodin
Spolehlivost , ćasova flexibilita, samostatny aktivni pristup.
Dobry zdravotnf stav,zodpovednost, bezuhonnost. Ukrajinsky jazyk na ...
Místo výkonu práce: U libeňského pivovaru č.p. 63/2, Libeň, Praha 8
První kontakt telefonicky nebo e-mailem - kont. os. Bc. Daria Matsak, tel.: 778 079 078, e-mail: ...
evidence, příprava, třídění, klasifikace a ukládání informací, otvírání, rozdělování a odesílání pošty, kontrola údajů, příprava faktur a podrobná evidence proběhlých finančních ...
Pozice: Všeobecní administrativní pracovníci
OC
Náplň práce:
Vedení administrativní agendy společnosti, organizační podpora vedení společnosti.
Spolupráce na propagaci a ...
První kontakt
životopis vždy e-mailem: prace@r-pass.cz
Náplň práce:
Administrativní úkoly
Základní personální agenda
Expedice zásilek, zpracování objednávek v jednoduchém ...
Nabízíme: Chráněné pracovní místo pro OZP!
Místo výkonu práce: Chrudim
Náplň práce: Administrativní úkoly. Expedice zásilek, zpracování objednávek v jednoduchém systému, ...
Pracovní poměr na dobu určitou (pracovní smlouva bude prodloužena v případě vzájemné dohody a spokojenosti s pracovními výkony), jednosměnný provoz. Nástup možný ihned.
Pozice je ...
Náplň práce:
- asistence lékaře při zajištění a poskytování péče,
- administrativní agenda, která je součástí péče o pacienty - vedení kartotéky,
- objednávání ...