Náplň práce:
asistentka pro vedení firmy,PC,psaní faktur,příjem adm.dokladů,příjem objednávek vyhotovení faktur,evidence přijatých faktur a shromažďování dokladů pro účetní firmu, ...
Pracovní pozice obnáší administrativní činnosti pro zajištění chodu kanceláře Domova Rakovice. Dále organizační a provozní úkony při zajištění aktivizačních činností pro klienty, ...
Požadujeme dobrou znalost AJ, výhodou znalost NJ, uživatelskou znalost MS Office, řidič. průkaz B, ochotu učit se novým věcem, flexibilitu. Náplní práce bude vedení skladové ...
Ze 70 % řešíte podání a vydání zásilek (dopisy, doporučená psaní, balíčky) a vyplácíme důchody nebo poukázky.
Z 10 % nabízíte zákazníkům služby našich partnerů, které jim mohou ...
Náplň práce:
Tvorba finančních plánů na míru klienta
Řešení požadavků pobočkových klientů
Vzdělávání se ve financích, abys byl odborník ve všech segmentech financí - bankovnictví, ...
Výhody: doprava do práce zajištěna
První kontakt: Pospíchal David, tel.: 608 100 717 (volat odpoledne), e-mail: pospichal@aktivpisek.cz
Co požadujeme:
spolehlivost a ochotu jednat se zákazníkem, vztah k vozidlům
chuť učit se novým věcem
schopnost práce v týmu
dobrá úroveň práce s PC
řidičské oprávnění skupiny ...